ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI

SP. Z O.O. z siedzibą w Rabce-Zdroju
tel.: 18 26 77 130
e-mail: poczta@zwik-rabka.pl
  1. W przypadku zastrzeżeń odbiorcy usług do wysokości opłat naliczonych w fakturze, może on złożyć reklamację.
  2. Reklamacja powinna mieć formę pisemną i należy ją złożyć w biurze spółki lub przesłać pocztą na adres ZWiK Sp. z o.o. Złożenie reklamacji nie wstrzymuje terminu zapłaty faktury.
  3. Zasadność każdej reklamacji jest indywidualnie analizowana. W przypadku zastrzeżeń do wskazania wodomierza dokonywany jest dodatkowo kontrolny odczyt jego stanu.
  4. W przypadku stwierdzenia nadpłaty w wyniku uznania racji Odbiorcy dokonującego reklamacji, zostaje ona zaliczona na poczet przyszłych należności. Możliwy jest również zwrot nadpłaty w formie przelewu na rachunek bankowy. Zwrot taki następuje na pisemne żądanie odbiorcy w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku w tej sprawie.

Lokalizacja