- Po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy ZWiK Sp. z o.o. zaprzestaje świadczenia usług, w szczególności poprzez zamknięcie przyłącza wodociągowego i/lub kanalizacyjnego oraz demontaż wodomierza głównego.
- Ponowne przyłączenie do sieci, po wcześniejszym odcięciu dostawy wody lub zamknięciu przyłącza kanalizacyjnego, następuje po złożeniu wniosku o zawarcie umowy przez osobę posiadającą tytuł prawny do nieruchomości.
- W przypadku długotrwałego zaprzestania świadczenia usług ponowne uruchomienie przyłącza następuje po stwierdzeniu jego właściwego stanu technicznego. ZWiK Sp. z o.o. może odmówić ponownego zawarcia umowy jeżeli nie zostały usunięte przeszkody będące przyczyną zaprzestania świadczenia usług.
- Przypadki szczególne, wymagające dodatkowych ustaleń rozpatrywane są indywidualnie. Informacji udziela Biuro Obsługi Klienta – tel. centrali: 18 26 77 130.